Algemene voorwaarden

Bezorging en levertijd

Verzendmethode
Voor de verzendingen van jouw bestelling maken we gebruik van de diensten van PostNL.

Kosten
PostNL rekenen voor het verzenden van een pakket een tarief van €6,50. Dit tarief is voor rekening voor jou als besteller.

Dit vanwege ons volledig transparant beleid. Hiermee weet jij zeker dat wij geen verborgen marges verstoppen om verzending, retournering en betaalde reclame te faciliteren.

Levering
PostNL bezorgd jouw pakket op werkdagen binnen 24-uur. Verder tracht Pedaalslag.nl ernaar om jouw pakket zo snel mogelijk aan PostNL te overhandigen. Dit betekend dat jouw bestelling het liefst nog de volgende werkdag op de deurmat ligt. Mocht dit niet lukken zal de bestelling maximaal op de tweede werkdag na bestelling arriveren.

 

Assortiment en voorraad

Wat leveren wij?
Door een grote voorraad kunnen wij jou in 99,9% van de bestellingen garanderen dat jouw producten op voorraad zijn. Om deze kwaliteit te waarborgen, maken wij gebruik van een strenge selectieprocedure voor onze leveranciers.

 Actuele voorraad
Pedaalslag.nl tracht ernaar om 100% van het assortiment op voorraad te hebben. Dit verklaart ons geringe aanbod. Zo zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk je bestelling op de deurmat hebt. Mocht er toevallig toch een artikel uitverkocht zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met jou op om te bespreken hoe wij dit gaan regelen. Dit kan betekenen dat wij jou het geld terugstorten of de bestelling vertraging heeft en niet binnen 1 á 2 werkdagen op de deurmat ligt.

 

Betalen

IDEAL
Voor onze betalingen maken wij gebruik van de diensten van Mollie, zij faciliteren de mogelijkheid dat jij gebruik kan maken van het meest populaire en betrouwbare betaalsysteem van Nederland, namelijk IDEAL.

Prijsverantwoording
“MASSA IS KASSA”, is het motto bij Pedaalslag.nl. Een motto wij hanteren is “TRANSPERANTIE TEN TOP”. Dit betekend dat wij de verzendkosten direct aan jou doorrekenen. Dit heeft als voordeel voor jou dat wij niet in ieder product een marge hoeven in te bouwen voor “gratis verzending” en/of “gratis retournering”. Verder maakt Pedaalslag.nl geen gebruik van betaalde reclame.

Zo weet jij zeker dat je een eerlijke prijs betaalt voor je producten. Deze drie grote factoren, zorgen er voor dat wij al gauw 15 % goedkoper zijn dan de concurrentie.

 

Garantie en defecten

Het is natuurlijk niet te hopen dat het voorkomt. Maar het kan nooit worden uitgesloten.

Het Nederland recht schrijft voor dat er bij fatsoenlijk gebruik recht is op een garantie termijn naar wat redelijkerwijs een verwachtte levensduur mocht zijn van een product.

Mocht jouw product een verkorte levensduur hebben en wil je in aanmerking komen voor garantie? Download dan ons garantie formulier en stuur deze in via het e-mailadres pedaalslag@gmail.com.

Bij het indienen van garantie moet er worden aangetoond dat er geen sprake kan zijn van verwijtbaar gedrag. Mocht dit niet kunnen worden aangetoond, dan vervalt het recht op garantie.

Bij het accepteren van garantie, wordt het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort op de rekening waarvan de aankoop gedaan is.

 

Ruilen en retourneren

Hoe lang kan ik retourneren?
Wettelijk gezien heb jij als klant 14 dagen na levering het recht om een product te retourneren. Het product dient echter niet gebruikt of beschadigd te zijn.

Hoe retourneer je?
Retourneren van producten kan zeker. Om je geld terug te krijgen dien je hiervoor ons retourformulier in te vullen.

Na het invullen en indienen van het formulier wordt het aankoop (exclusief verzendkosten) overgemaakt naar de rekening waarvan de aankoop gedaan is.

Pedaalslag.nl kan altijd persoonlijk contact opnemen om zaken te bespreken.

Bij een onterechte retournering kunnen kosten in rekening worden gebracht voor het terugsturen van de producten naar de rechtmatige eigenaar.

 

Hulp bij bestellen

Een mooi product gevonden dat je wilt hebben? Om je een handje te helpen bij het bestellen van je bestelling hebben wij het bestel proces voor je uitgeschreven in een aantal stappen.

Product vanuit productcategorie toevoegen aan winkelmand
Voeg het gevonden product toe aan de winkelwagen. Dit kan je eenvoudig doen door het op de knop “in winkelmand” te klikken.

Bij gepersonaliseerde producten dient er vaak nog een gewenste maat te worden opgegeven. Daarom staat er in dit geval “opties selecteren” I.P.V. “winkelmand”.

Product vanuit productpagina toevoegen aan winkelmand
Door op de oranje button “in winkelwand” te klikken voeg je gemakkelijk een product toe aan de winkelwagen.

Bij een gepersonaliseerd product dient er nog een persoonlijke voorkeur te worden aangegeven, voordat de button “in winkelmand” gebruikt kan worden.

De persoonlijke keuze kan je aangeven in het vak “een optie kiezen” boven de button van “in winkelmand”. Nadat de keuze is aangegeven kan je het product toevoegen aan de winkelwagen.

Afrekenen van producten
Door op de button van de winkelmand te klikken is het mogelijk om te bekijken welke producten in de winkelmand staan. Tevens is het in de winkelmand mogelijk om producten te verwijderen of aantallen te veranderen.

In de winkelmand is tevens een button “Doorgaan naar afrekenen” te vinden. Door op deze button te klikken kan je je producten afrekenen.

 

Klachten en suggesties

Wij staan open voor jouw klachten en suggesties. Graag zelfs, want door jouw input kunnen wij onze diensten en processen verbeteren.

Na het indienen van een klacht of suggestie zullen we altijd persoonlijk contact met je opnemen om samen tot een passende oplossing te komen.

De klachten of suggesties kan je opsturen via ons e-mailadres pedaalslag@gmail.com.

 

Privacy en veiligheid

Voor dit onderwerp verwijzen we door naar onze Privacy- en cookieverklaring.

 

Bereik ons

Contact opnemen met ons kan via ons e-mailadres pedaalslag@gmail.com.